Sådan får I rådgivning
Sørg for at have grønt lys, før du anmoder om rådgivning
Hvis du ønsker arbejdsmiljørådgivning fra Arbejdsmiljø København, er det vigtigt, at du først har fået grønt lys af din arbejdsmiljøkoordinator, centralkoordinator eller andre i dit center, område eller forvaltning.
OBS. Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er undtaget denne procedure og kan sende en anmodning direkte via linket nederst på siden.
Du finder information om, hvem der skal godkende din anmodning på din forvaltnings KKintraside herunder:
Find din forvaltnings side om arbejdsmiljørådgivning hos Arbejdsmiljø København
Hvad sker der, efter jeg har indsendt min anmodning om rådgivning?
Du modtager en automatisk bekræftelsesmail på din ansøgning
Arbejdsmiljø København vil finde en konsulent med kompetence til at rådgive om jeres problemstilling. Vedkommende kontakter jer om, hvordan I kommer i gang.
Hvis samarbejdet har et omfang på mere end 10 timer, skal der udarbejdes en samarbejdsaftale. I nogle forvaltninger skal en arbejdsmiljøkoordinator e.a. godkende samarbejdsaftalen, inden forløbet kan igangsættes. Arbejdsmiljø Københavns konsulenter kender disse procedurer og sørger for at sende samarbejdsaftalen til rette vedkommende.
Kontaktpersoner i Arbejdsmiljø København
Vis alle
Se hvem der er kontaktperson for din forvaltning i Arbejdsmiljø København
- Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen: Line Bøje Stampe
- Børne- og Ungdomsforvaltningen: Line Bøje Stampe
- Kultur- og Fritidsforvaltningen: Mette Elise Larsen
- Socialforvaltningen: Malene Mejlby Kirkegaard
- Sundheds- og Omsorgsforvaltningen: Jeanette From
- Teknik- og Miljøforvaltningen: Kristoffer Wulff
- Økonomiforvaltningen: Tina Højgaard Mikkelsen
Find kontaktoplysninger på Find din kollega på KKIntra.