Arbejdsmiljø København går på Serviceportalen mandag 13. maj 2024

Når du fremover skal anmode om arbejdsmiljørådgivning og forløb i Tidlig Indsats, sker det via Serviceportalen, da vores nuværende fagsystem skal udfases
Billede
Arbejdsmiljø København går på Serviceportalen mandag 13. maj 2024

Overgang til Serviceportalen betyder, at du:

  1. fremover kan gå direkte i Serviceportalen og anmode om arbejdsmiljørådgivning eller forløb i Tidlig Indsats
  2. fortsat kan benytte tilmeldingslinket via KKintra – linket er blot udskiftet og tager dig direkte til Serviceportalen
  3. fortsat kan anmode om forløb i Tidlig Indsats og arbejdsmiljørådgivning via Arbejdsmiljø Københavns hjemmeside – vi har sørget for en genvej til Serviceportalen. Du finder dem også her:

Månedsrapporten i maj vil blive påvirket

Samtidig med, at Arbejdsmiljø København går på Serviceportalen, skifter vi tidsstyringssystem. De to systemskifte kommer i en kortere periode til at påvirke vores mulighed for at levere månedsrapporter. I vil få mere information om, hvad det betyder senere. 

”Årsag til henvendelse” vil ændres en smule

Vi har benyttet anledningen til at skærpe kategorierne på tilmeldingsformularen – dér hvor du udfylder ”årsag til henvendelse”. De nye kategorier er mere retvisende for, hvilke problematikker, vi hjælper arbejdspladserne med at løse. 

Har du spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål i forbindelse med anmodning om forløb i Tidlig Indsats eller arbejdsmiljørådgivning, kan du kontakte:

  • For Tidlig Indsats: Martin Ejlertzen på tlf. 2710 5728 eller mail zf5v@kk.dk 
  • For arbejdsmiljørådgivning: Line Stampe Bøje på tlf. 3034 7824 eller mail bp9q@kk.dk