Vi har fået ny hjemmeside – hvad betyder det for dig?

I dag har Arbejdsmiljø København fået en spritny hjemmeside. Udover det nye look, er der nogle få praktiske ændringer, som vi vil fortælle dig om her

Tilmelding nu kun ’inden for murene’

Det har hidtil været muligt at lave en tilmelding til arbejdsmiljørådgivning og Tidlig Indsats via Arbejdsmiljø Københavns hjemmeside udenfor kommunens netværk.

Fremover vil alle tilmeldinger via hjemmesiden kræve, at man er logget på kommunens netværk eller en VPN, hvis man sidder på distancen. På den side, hvor du anmoder om arbejdsmiljørådgivning fremgår det, hvordan den nye procedure er: www.arbejdsmiljoe.kk.dk/saadan-faar-i-raadgivning  

www.arbejdsmiljoe.kk.dk

Som du måske ikke helt har bemærket, hvis du kom ind på vores hjemmeside ved at skrive www.amk.kk.dk i adresselinjen, så er du nu på www.arbejdsmiljoe.kk.dk. Vi har nemlig også skiftet webadresse. Årsagen er simpel – forkortelser er for dem, der ved, hvad forkortelsen står for. Det skal være mere tydeligt, at vi er Københavns Kommunes rådgiver om arbejdsmiljø og derfor fremgår det nu også af vores webadresse.

Men fortvivl ikke, hvis du af vane kommer til at skrive www.amk.kk.dk i adresselinjen– vi har sørget for, at du automatisk lander sikkert på den nye hjemmeside via en redirect.

Finddinkollega fremover

På den gamle hjemmeside kunne du finde os enkeltvis på vores side over Ansatte i Arbejdsmiljø København. Den mulighed har du ikke længere – men på Finddinkollega på KKIntra sidder vi – klar til at blive fundet.

Spørgsmål?

Har du spørgsmål, eller er der noget, du ikke kan finde, så kan du altid kontakte vores administration på 3366 5766 eller sende os en mail på amk@kk.dk.